Rádi bychom poděkovali všem našim čtenářům, kteří se během letošních prázdninových dní rozhodli vyplnit dotazník, kterým jsme chtěli zmapovat spokojenost se službami naší knihovny. Dotazníky byly od 15. 6. 2022 do 31. 8. 2022 k dispozici jak v elektronické podobě na našich webových stránkách, tak i tištěné verzi na Centrálním pultu. Jejich vyplnění bylo anonymní a věříme, že Vám zabralo jen pár minut.
Celkem jsme od Vás obdrželi 167 vyplněných dotazníků (117 tištěných, 50 elektronických). Nejvíce respondentů bylo z věkové kategorie 31–45 let (38 %), přičemž více než polovina z nich je našimi čtenáři déle než 10 let a služeb knihovny využívá nejčastěji jednou měsíčně.
Nová budova knihovny se líbí 94 % respondentům a podobné hodnocení bylo i u otázek týkajících se dosažitelnosti dokumentů a hodnocení úrovně a rozsahu služeb poskytovaných knihovnou. Rovněž kladně byla hodnocena spokojenost s přístupem pracovníků knihovny (95 %) a s druhem a množstvím dokumentů, které knihovna nabízí (90 %). Pokud Vám ve fondu naší knihovny něco chybí, neváhejte a pošlete nám Váš tip na nákup.
92 % dotázaných vyhovuje také otvírací doba knihovny a více než polovina čtenářů uvedla, že pravidelně sleduje webové stránky knihovny. Veskrze pozitivní bylo i hodnocení našeho online katalogu (85 %). Co se týče využívání katalogu, zaznamenali jsme i několik negativních komentářů. V této souvislosti bychom rádi čtenářům připomněli, že se mohou při návštěvě knihovny kdykoli obrátit na knihovníky na infobodech, kteří jim rádi pomohou jak s vyhledáváním, tak i se samotnou prací s katalogem.
Ještě jednou bychom Vám tedy velmi rádi poděkovali za Vaši přízeň a všechna Vaše hodnocení a připomínky. I nadále se budeme snažit naše služby zkvalitňovat a připravovat pro Vás řadu doprovodných programů, abyste se k nám stále rádi vraceli.